Τελ. ενημέρωση: |
||
24-Jan-2024
|
Αρχ Ελλ Ιατρ, 41(1), Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2024, 99-104 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σύγκριση της βαθμολογίας γνώσης μεταξύ της μάθησης βάσει διαλέξεων J.K. Fajar,1 S. Soenarti2 |
ΣΚΟΠΟΣ Η αξιολόγηση της βαθμολογίας γνώσης μεταξύ της μάθησης βάσει διαλέξεων (LBL) μόνο και του συνδυασμού της μάθησης βάσει προβλημάτων (PBL) και LBL σε φοιτητές Παθολογίας.
ΥΛΙΚΟ-ΜΕΘΟΔΟΣ Πραγματοποιήθηκε μετα-ανάλυση με τη συλλογή άρθρων από τα Scopus, PubMed και Embase. Από κάθε μελέτη εξήχθησαν οι απαιτούμενες πληροφορίες. Η σύγκριση της βαθμολογίας γνώσης μεταξύ LBL μόνο και του συνδυασμού PBL και LBL αξιολογήθηκε χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Mantel-Haenszel.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Αναλύθηκαν συνολικά 8 άρθρα στα οποία είχαν συμμετάσχει 510 μαθητές που χρησιμοποιούσαν PBL και LBL και 489 μαθητές που χρησιμοποιούσαν μόνο LBL. Διαπιστώθηκε ότι η υψηλότερη βαθμολογία γνώσης παρατηρήθηκε στον συνδυασμό PBL και LBL, με τη μέση διαφορά να είναι 7 σε σύγκριση μόνο με το PBL.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Προσδιορίστηκε ότι ο συνδυασμός PBL και LBL έχει καλύτερη αποτελεσματικότητα από το LBL μόνο του για τη μέθοδο διδασκαλίας των φοιτητών Παθολογίας.
Λέξεις ευρετηρίου: Βαθμολογία γνώσεων, Μάθηση με βάση τη διάλεξη, Μάθηση με βάση το πρόβλημα, Μέθοδος διδασκαλίας, Παθολογία.