Τελ. ενημέρωση: |
||
05-Dec-2022
|
Αρχ Ελλ Ιατρ, 39(6), Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2022, 735-741 ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ Ικανοποίηση χρηστών υπηρεσιών υγείας από την επαφή με δομές υγείας και από την εκπλήρωση των προσδοκιών τους Ε. Νικολάου,1 Μ. Κουράκος,2 Θ. Καυκιά3 |
Η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας από την επαφή τους με τις δομές υπηρεσιών υγείας και η κάλυψη των προσδοκιών τους συμβάλλει στην εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικών με την επάρκεια και την ποιότητα των εν λόγω υπηρεσιών. Σκοπός της παρούσας δημοσίευσης είναι η ανασκοπική προσέγγιση του βαθμού θετικής ή αρνητικής αξιολόγησης από τους χρήστες υπηρεσιών υγείας. Απώτερος στόχος είναι ο καθορισμός των παραμέτρων οι οποίες σχετίζονται με την ικανοποίηση από τις υπηρεσίες, ώστε να προγραμματιστούν αλλαγές ή βελτιώσεις στις δομές υγείας, καθώς και στις στάσεις και στις πρακτικές των προσώπων που τις στελεχώνουν. Η μέτρηση της ικανοποίησης αφορά, κυρίως, στην ταχύτητα στη διεκπεραίωση, στις χωροταξικές υποδομές και στην πρόσβαση σε αυτές, στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στη φροντίδα, και στην επαφή με το ιατρονοσηλευτικό και το διοικητικό προσωπικό. Οι παραπάνω παράμετροι καταδεικνύουν το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, η εντόπιση των οποίων κρίνεται αναγκαία και αναπόφευκτη, ιδίως υπό τις τρέχουσες υγειονομικές συνθήκες.
Λέξεις ευρετηρίου: Ικανοποίηση ασθενών, Προσδοκίες ασθενών, Υπηρεσίες υγείας.