Τελ. ενημέρωση: |
||
11-Nov-2021
|
Αρχ Ελλ Ιατρ, 38(6), Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2021, 791-794 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιού
με σύνδρομο Prader-Willi Δ.Ν. Βαρβαρούσης,1 Α.Ν. Στεργίου,2 Π. Χριστοδούλου3 |
Η άσκηση σε συνδυασμό με την εφαρμογή κατάλληλων μεθόδων συμβάλλει θετικά στην εκπαίδευση και στην αποκατάσταση παιδιών με σύνδρομο Prader-Willi. Σκοπός της εργασίας ήταν η αξιολόγηση της ψυχοκινητικής ικανότητας παιδιού με σύνδρομο Prader-Willi. Εφαρμόστηκε παρέμβαση θεραπευτικής ιππασίας, διάρκειας 30 εβδομάδων, με μία συνεδρία 30 min την εβδομάδα, σε παιδί με σύνδρομο Prader-Willi, ηλικίας 10 ετών. Αξιολογήθηκε η ψυχοκινητική ικανότητα και η ισορροπία του παιδιού με την παιδιατρική κλίμακα ισορροπίας (Pediatric Balance Scale). Μετά την παρέμβαση παρατηρήθηκε βελτίωση στον νοητικό, στον ψυχολογικό και στον κοινωνικό τομέα. Επί πλέον, διαπιστώθηκε βαθμολογία υψηλότερη κατά 5/56 βαθμούς από την αρχική στην παιδιατρική κλίμακα ισορροπίας.
Λέξεις ευρετηρίου: Θεραπεία υποβοηθούμενη από το άλογο, Θεραπευτική ιππασία, Ισορροπία, Σύνδρομο Prader-Willi, Ψυχοκινητική ανάπτυξη.