Τελ. ενημέρωση:

   11-Nov-2021
 

Αρχ Ελλ Ιατρ, 38(6), Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2021, 791-794

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Ψυχοκινητική ανάπτυξη παιδιού με σύνδρομο Prader-Willi
Περιγραφή περίπτωσης

Δ.Ν. Βαρβαρούσης,1 Α.Ν. Στεργίου,2 Π. Χριστοδούλου3
1Κλινική Φυσικής Ιατρικής και Αποκατάστασης, Ιατρική Σχολή, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα
2Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας Ιωαννίνων, Κατσικάς, Ιωάννινα
3Σχολή Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, Κύπρος

Η άσκηση σε συνδυασμό με την εφαρμογή κατάλληλων μεθόδων συμβάλλει θετικά στην εκπαίδευση και στην αποκατάσταση παιδιών με σύνδρομο Prader-Willi. Σκοπός της εργασίας ήταν η αξιολόγηση της ψυχοκινητικής ικανότητας παιδιού με σύνδρομο Prader-Willi. Εφαρμόστηκε παρέμβαση θεραπευτικής ιππασίας, διάρκειας 30 εβδομάδων, με μία συνεδρία 30 min την εβδομάδα, σε παιδί με σύνδρομο Prader-Willi, ηλικίας 10 ετών. Αξιολογήθηκε η ψυχοκινητική ικανότητα και η ισορροπία του παιδιού με την παιδιατρική κλίμακα ισορροπίας (Pediatric Balance Scale). Μετά την παρέμβαση παρατηρήθηκε βελτίωση στον νοητικό, στον ψυχολογικό και στον κοινωνικό τομέα. Επί πλέον, διαπιστώθηκε βαθμολογία υψηλότερη κατά 5/56 βαθμούς από την αρχική στην παιδιατρική κλίμακα ισορροπίας.

Λέξεις ευρετηρίου: Θεραπεία υποβοηθούμενη από το άλογο, Θεραπευτική ιππασία, Ισορροπία, Σύνδρομο Prader-Willi, Ψυχοκινητική ανάπτυξη.


© Αρχεία Ελληνικής Ιατρικής